Cum să-i numim pe vecinii mei...?

Salutare.

Am vrut de mult timp să scriu acest articol în care vă cer părerea voastră despre acești oameni, vecinii mei.

De prin 2000 cartierul meu s-a transformat ușor, ușor într-un cartier de „refugiați”. În primul rând, vă spun cum stă treaba, apoi aștept părerile voastre despre acești oameni și ce ați face voi.

De câteva luni, femeia de servici (o doamnă în adevăratul sens al cuvântului) s-a săturat de mizeria din fața blocului. Copii mulți și fără părinții care să-i supravegheze. Această femeie a renunțat să mai facă curat în bloc. Foarte bine!

O vecină (o Doamnă) s-a oferit ea să facă curat pe scară și să fie plătită lunar cu o sumă modestă de bani. A măturat scările, a șters păianjenii și a spălat pe jos. Foarte frumos a arătat scara. Ulterior, a luat gunoiul și în drum spre container s-a întălnit cu altă vecină care îi reproșa că a plătit femeia de servici pentru un an întreg și că vezi Doamne ea a dat-o afară (femeia care a făcut din proprie inițiativă. (ce glumă bună!)

Ulterior, neavând femeie de servici...

Zi de zi, dar mai ales weekend de weekend, se strâng în fața blocului meu vecinii mei. Nu toți, ci 8-9 persoane. Ce pot face ziua după ora 16...fără loc de muncă? Să spargi semințe în fața blocului...Nu?

Poate vă întrebați: „Păi ce e dacă mănâncă și ei semințe?”. Oameni buni, într-o zi am dat peste un „covor” de coji de semințe de 3 cm pe o suprafață de circa 4-5 mp.

Fără femeie de servici nu mai e ca înainte, nimeni nu mai adună după ei și cum lasă așa rămâne. Noroc că sunt biodegradabile...De-ar fi și nesimțirea biodegradabilă, ce bine ar fi!

Nu m-ar deranja că mănâncă în fața blocului, însă să strângă după ei acele coji și să le ducă în casă. Porunbeii nu mănâncă cojile lor, cum ar crede...

Mama mea când mătură prin casă iese și pe casa scării și mătură în fața ușii mele, însă acești vecini sunt revoltați cum mătură doar în fața unii mele... ::)) „Voi sunteți normali la cap?!?

În final, vreau să strâgem cuvinte care îi pot caracteriza pe acești vecini. Eu am câteva, cum ar fi: nesimțiți, mizerabili (să nu zic un cuvânt mai acid)...etc. Aștept și de la voi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gestionarea deșeurilor în România

Sare iodată sau sare de murături...?