Cluj-Napoca – oraș blocat pe timp de ploaie

Cluj-Napoca este un oraș foarte frumos, dar când vine vorba de o ploaie mai serioasă devine blocat. Am tot căutat răspunsuri la întrebarea: „De ce se blochează orașul doar pe timp de ploaie și când e frumos nu?”

Am dat de răspunsuri: „Clujenii știu conduce frumos doar când este soare afară!”. Când e soare locuitorii Clujului conduc foarte bine, disciplinat; însă când plouă Cluj-Napoca devine un oraș paralizat. Intersecțiile blocate, cozile infernale fiind elementele ce definesc Clujul pe timp de ploaie.

Un răspuns al traficului îngreunat este acela că mulți locuitori ai municipiului folosesc bicicletele când e frumos afară, însă când plouă toți își iau mașinile și merg la locul de muncă, cumpărături sau la o plimbare prin oraș.


Nu e doar o poveste. Eu am fost într-unul din autobuzele blocate într-o intersecție și am așteptat peste 40 de minute până când s-a deblocat intersecția singură, nici un om al legii nefiind la locul și momentul potrivit. Vorba aia: „Cine are chef de muncă când plouă?” – Doar e vreme de somn! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gestionarea deșeurilor în România

Sare iodată sau sare de murături...?