Jocurile Disney - Jocurile Copilăriei

Toată lumea a auzit sau s-a jucat cel puțin un joc de la Disney când au fost mici sau chiar și acuma când sunt adulți. Poate din inițiativă proprie sau din inițiativa copilului lor.Eu îmi aduc aminte de câte ori când am fost mic mi-am rugat părinții să ne jucăm împreună niste jocuri disney. Dacă la început nu aveau așa de multe jocuri pe calculator, în momentul de față există nenumărate.

Recent un verișor de-al meu mi-a spus cât de mult îi place Ben 10. Cu siguranță ați auzit de acest desen animat. În fine, având doar 6 ani m-am gândit că ar fi o surpriză plăcută dacă i-aș arăta un joc pe calculator cu acest personaj de desene animate, Ben 10. Asa că am început căutarea pe internet. La primul search cu Ben10 am dat de nu mai puțin de 260 de milioane de pagini web, printre care si jocuri cu ben 10 alien force de baieti. Spre surprinderea mea acest desen animat este foarte popular în rândul copiilor. Am ales unul dintre ele și mi-am invitat verișorul să ne jucăm. 

La început nu am înțeles de ce este așa de popular acest desen dar jucându-mă am înțeles. Motivul principal este bineînțeles Ben, personaj principal care are capabilitatea de a-și schimba forma cu ajutorul unui ceas numit Omnitrix. Acest lucru îl putem vedea și în joc și pot spune că acest lucru îi fascinează pe copii (pot spune cu siguranță că și eu aș fi fașcinat de acest lucru dacă aș fi copil).

A fost o experiență plăcută să joc acest joc împreună cu verișorul meu, așa că pe săptămâna următoare a rămas să ne jucăm un alt joc Disney: Tottaly Spies sau tradus în romană Spioanele.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gestionarea deșeurilor în România

Sare iodată sau sare de murături...?