Efectele nedorite ale inundațiilor

În acest an ne-am confruntat cu o vreme destul de neprietenoasă. Toată primăvara și până acum am avut parte de multe ploi, vijelii și descărcări electrice.

Am văzut cu toții și la buletinele de știri, pe internet cum inundațiile au făcut ravagii în Bulgaria, statul vecin. Am văzut și pe țărmul de pe teritoriul țării noastre cum au devastat plajele. Defapt la știri am văzut doar asta, cu plaje, oameni luați de ape mai mult sau mai puțin...rating în final, ce prinde bine la public....

Eu nu am văzut la aceste buletine de știri sau foarte puțin despre agricultură, cum că fermierii vor ieși pe minus cu recoltele de grâu, orz, secară și altele.

Am dat peste o emisiune pe TVR despre cultura de orz a unui fermier român care nu s-a dezvoltat foarte bine anul acesta, cauza fiind vremea rea.

Aici, s-au negociat tonele de orz cu foarte mult timp înainte și acel fermier nu a știut cum va fi vremea în viitor. Da, a crescut orzul dar nu pentru a fi distribuit pentru producția de bere, unde trebuia să ajungă în alt stat. Acesta a fost doar un exemplu.


Informații de acest gen de ce nu primim, cred că ar fi mult mai interesant decât altele. Oricum pe oamenii țării îi interesează mai mult că nu vor putea să iasă pe plajă decât dezvoltarea României pe plan economic și alte aspecte.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gestionarea deșeurilor în România

Sare iodată sau sare de murături...?