Cluj-Napoca. Oraș fain cu oameni faini...

De curând, pe 21 iunie, am organizat cu cei de la SOR (Societatea Ornitologică Română) în calitate de voluntar: O zi cu păsări în Muzeul Satului, din Cluj-Napoca.

Pentru noi ca organizatori a fost un eveniment cu multă muncă și întâlniri săptămânale, cei prezenți la eveniment au fost încântați.

Mai încântați decât ei, am fost noi, organizatorii evenimentului, care văzându-i bucuroși că fac diverse lucruri, de la jocuri până la lucruri de artizanat: Lucrul cu lutul sau lână împăslită.

Evenimentul a început de la ora 8 dimineața. În sinea mea, mă gândeam că nimeni nu o să vină la acea oră, având în vedere vremea neprietenoasă și ora la care a început evenimentul și într-o zi de sâmbătă.

M-am înșelat.

Părinți cu copii lor sau bunici cu nepoții au fost la ora 8 prezenți la inelarea de păsări și chiar într-un număr mare, eu fiind surprins. La acea oră să-ți trezești copii și să pleci la un eveniment...!

Însă Clujul m-a surprins. Se poate dragii mei ! Un oraș prietenos și receptiv la evenimente frumoase în ciuda vremii, în ciuda orelor de dimineață.

Nu știu dacă la mine în oraș, ar prinde la public asemenea evenimente, dar cei drept nimeni nu s-a apucat să facă așa ceva, doar zilele orașului, tineretului și lista continuă, dar pentru distracție.

În concluzie, Clujul este un oraș de viață, cu oameni faini și nu au doar internetul și televizorul în minte. Se poate și ceva în aer liber, mai ales cu copii. Cu acest scop a fost creat acest eveniment, pentru a scoate oamenii din case și am reușit!


Mai multe detalii despre evenimentul din 21 iunie găsiți pe www.sor.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gestionarea deșeurilor în România

Sare iodată sau sare de murături...?