Locuri de care foarte puțini oameni au auzit nimeni de ele...

Trecând anii, începând de la orașe până la cele mai îndepărtate locuri, către sălbăticie nu mai avem parte de acele locuri neatinse de specia umană.

Fiind în sesiunea de examene (la facultate) m-am decis că în săptămâna de vacanță pe care o are orice student, după sesiunea de iarnă, să merg să mă relaxez.
Ei bine, fiind din Hunedoara (născut și crescut la oraș) când luam vacanța mergeam la bunici. AICI merg de fiecare dată când am ocazia, de multe ori și în weekenduri.

Localitatea se numește Lunca Cernii, o comună deosebită așezată la poalele munților Poiana Ruscă. Aici mă relaxez, uit de tot: internet, televizor, telefoane, tot ce ține de viața modernă. Tot aici, intru în altă lume. Iarna cu zăpadă mare, cu focul în sobă: ce viață! (lemnele cum pocnesc la foc, puțini știu). Vara dormind cu geamul deschis la casă fără muzică dată la maxim, tânțari, doar eu și vietățile naturii (greieri, broaște - frumos). A, am uitat Cerna...sunetul ei...Mirific!...Aici este Raiul meu (să-i spunem așa dacă vreți).

Comuna Lunca Cernii este una dintre locurile care foarte puțini au auzit, aici nu mă refer doar la Lunca Cernii, sunt alte sute, mii de locuri asemănătoare, dar nu le dăm importanță. Pentru unii orașele mari, mall-urile și fast-food-urile sunt viața. Doar localnicii și câțiva prieteni apropiați ai localnicilor au auzit de aceste locuri. ATÂT!

În vara anului 2013 m-am trezit cu doi englezi, aici. Inițial m-am gândit că s-au rătăcit (spunând în mintea mea), dar nu, nu s-au rătăcit. Aici chiar au vrut să ajungă. Doar cu o hartă mai veche, neactualizată au ajuns aici.
A, da, și acești străini mai vin în aceste locuri sălbatice, rupte de viața cotidiană (internet, telefoanie, uneori TV).

Deci, oameni buni, aici voi merge pentru reîncărcarea „bateriilor” pentru un nou semestru cu multă muncă. Sunt multe cuvinte de spus despre aceste locuri, doar că cel mai bine este să vizitați aceste locuri, nu doar să vedeți câteva fotografii: „wow, ce fain e peisajul”. Nu! E mult mai frumos acel peisaj când vezi cu ochii tăi așa ceva. Vă spun eu!

Pentru mai multe poze sau detalii despre Comuna Lunca Cernii, intrați aici: www.facebook.com/luncacernii


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gestionarea deșeurilor în România

Sare iodată sau sare de murături...?