Mediul și EDUCAȚIA...

În acest weekend am fost acasă cu autocarul, la Hunedoara.

Printre o mulțime de studenți s-a numărat și o doamnă profesoară, sau se pretindea profesoară. După o oră de stat pe drumul că ni s-a stricat autobuzul, am  plecat de acolo. La un moment dat facem o pauză scurtă și acolo acea persoană, profesoară, a mâncat o banană și chiar dacă coșul de gunoi era lângă ea, a ezitat să arunce coaja de banană la coș și s-a ridicat puțin în picioare, a găsit locul unde să o arunce - pe ușă, afară -

:( Văzând acest lucru, ce să zic, am rămas mască, în gândul meu zicând: "WTF...? Cum se poate așa ceva?!" Cred că acest lucru dă dovadă de educație, însă ce pretind unii profesori de la noi dacă ei fac cu totul altceva. Cred că educarea copiilor începe de a te da pe tine, însuți, exemplu pentru societate, însă cred că sunt eu mai pretențios la acest capitol.

PS: RUȘINE !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gestionarea deșeurilor în România

Sare iodată sau sare de murături...?